PTS - Nová Lhota - B. sv. Jur - Sústredenie Jasná

Sústredenie v Demänovskej Doline 2018

Streda 11.7. 2018

Po vtipnej a zábavnej ceste vlakom na trase Trnava - Bratislava - Liptovský Mikuláš sme dorazili na chatu Skihouse Jasná. Napriek daždivému počasiu sme absolvovali prvý tréning tohto sústredenia v Nízkych Tatrách.

Štvrtok 12.7. 2018

Budík o 7:00 všetkých "potešil", 1,5hod tréning zobudil a po raňajkách sme cestovali do Liptovského Mikuláša na rafting. Po príchode do Areálu vodného slalomu zahlásila Lucka "to bude mega"! Podarilo sa ! Po obede sme zase cestovali do nášho príbytku, ešte ľahký tréning, pečené pstruhy, špekáčky, skovka, počkali sme kedy príde Andrej a spať.

Piatok 13.7. 2018

Po raňajkách sme vyrazili na dnešný tréning. Zvolili sme výstup na Chopok a Ďumbier. Andrej s Romanom tento výstup zvolili na MTB, aby preskúmali tunajšie cyklistické trasy. Prvý cieľ bol Chopok, ale v nadmorskej výške 1450m n.m. žiaľ pokračovanie už nebolo možné kvôli nevhodnému terénu. Museli sa vrátiť naspäť, vymeniť bicykle za cestné a pokračovať po trase okolo Liptovskej Mary.

Ostaní sme rýchlim tempom postupovali po modrej značke. Krátka prestávka na Lukovej nám doplnila sily, obliekli sme suché veci a po krátkom čase dorazili na Chopok. Prestávka, obed a rýchlo na Ďumbier. Po tejto trase sme už kombinovali chôdzu a beh. Na Ďumbieri zase krátka prestávka a cesta naspäť. Prvá skupina zabehla turistickú trať, ktorá mala na rozcestníku udané 2hod za hodinu. Sme super rýchli.

Sobota 14.7. 2018

Ráno sme sa zobudili do zamračeného dňa s veľkou pravdepodobnosťou dažďa, ale ani toto nás neodradilo začať deň s ranným tréningom. Boli sme rozdelení na dve skupiny, prvá trénovala na Bielej Púti a druhá bežela ľahkým behom po jaskyňu a späť. Po obede bol ešte ľahký tréning, dobrá večera, posedenie pri ohni a spať.

Cyklisti sa držali vopred naplánovanej trasy s cieľom doraziť do Zuberca a späť. Cestou boli nepriamo účastní aj cyklistických pretekov, čo im umožnilo mať veľký úsek cesty bez premávky, nakoľko trať bola pre automobily uzavretá. Odjazdili 95km so stúpaním 1787m.

Nedeľa 15.7. 2018

Ráno sme dali ešte ľahký hodinový tréning, raňajky, pobaliť a odchod domov. Sústredenie splnilo účel, máme veľa nových zážitkov a skúseností. Paráda.

Beh Jurským parkom 2018

Sobota 14.7. 2018 Borský sv. Jur - muži 9,9km, 6,6km

Mirka Zíšková 2.miesto ženy 35r. - 28:05

mládež: najml.ž.400m: 2. Tamarka Svatíková   ml.prípr.100m: 2. Vaneska Poláčková, 1. Alex Matejov   benj.60m: 1. Martin Olšovský

Novolhotská pětka 2018

Sobota 7.7. 2018 Nová Lhota - 5,2km

Mirka Zíšková 2.miesto ženy 35r. - 21:43, Michala Martišová 4.miesto ženy 35r, - 22:46, Tomáš Zavadil 6.miesto muži - 19:00

mládež: ml-prípravka 200m: 2. Gabko Harnúšek   Dorast: 1000m: 2. Simona Hrajnohová   Juniori: 1000m: 2. Jakub Valášek, 3. Gabko Harnúšek

Detská P-T-S 2018

X-bionic sphere Šamorín - atletický štadión 29.6. 2018

V piatok 29.6.2018 sa okrem medzinárodného atletického mítingu P-T-S konalo i veľkolepé finále Detskej P-T-S. S finálovými družstvami sme sa ráno o 8:30 hod stretli na slávnostnom nástupe a po krátkej, ale precíznej rozcvičke sme o 9:00 hod. odštartovali finále Detskej P-T-S v šiestich disciplínach. V tých istých disciplínach, v ktorých deti bojovali i počas postupových kôl.

Po prvých piatich disciplínach si deti dopriali chvíľu odpočinku a potom nás už čakal vytrvalostný beh. Vytrvalostný beh prebiehal na dvoch totožných ihriskách, to znamená že naraz súťažilo až 8 družstiev, čo prispelo i k skvelej atmosfére. Po tejto náročnej disciplíne doplnili deti sily obedom a o 13:00 hod už netrpezlivo čakali v priestoroch AdventureLandu na vyhodnotenie výsledkov. Ceny deťom odovzdávali ozajstné osobnosti, Jan Železný, niekoľkonásobný olympijský medailista a Javier Sotomayor, stále úradujúci držiteľ svetového rekordu v skoku do výšky (245 cm). Deti boli vďačné za ich prítomnosť a uvítali ich hlučným standing-ovation.

Naše družstvo v zložení - Svatíková Tamara (07), Martišová Diana (08), Gbelcová Adela (07), Kubica Michal (07), Valášek Jakub (08), Martiš Peter (10) sa umiestnilo na krásnom 9.mieste.